Thursday, July 29, 2010

what a life, getting so busy.

urrghh sangat bz! bosan? entah. yang aku tahu, sgt2 tiada masa berfikir untuk diri sendiri. i mean, go to shop, hangout with the girls ( uh how i miss 'em! ), update FB-Blog, edit the pics..demmit. =.='

seb baik ada dia. kalau tidak, mesti aku tiada masa mau senyum/ketawa/makan etc.

Bulan Julai sangat mencabar (rasanya). dan sangat seronok (sebenarnya).

10-11 Julai lepas, Eeman datang KK! hoho mmg best giler jumpa minah ni. kecoh dia tak berubah since sekolah lagi. apalagi klu bukan SMCT, Sg Petani. siyes, dia buat aku rindu dgn SP. bila la mau pg sana ni...kak ija pun dah bising..janji bulan 6, ni dah masuk bulan 7.. adess.


inilah Eeman. Nurul Eeman Teoh. =)

****************************************
22 Julai aku terima berita yg paling best - Manja sdh posting di SMK Kinarut Papar & Ernie dpt baby boy!! comel tau, nama die Aariz. kiut mcm baby jugak! *hugs10000x ngeeheee

inilah Manja & barang2 dia pada hari pertama lapor diri..

*pic Aariz x dpt aplot..blm minta permission dr mummy die.hehe =p

***************************************

and hari yang sama jugak, sedih sebab tidak dapat jumpa Pijut..huhu ;( sebab komitmen gila dgn kedatangan KSU & krew2nya (of course ler) ke KK. meaning to say, nda dapat jugak jumpa Zai & Er. aisehhh lama nya nda jumpa dorang ni.... =.='

***************************************

23-26 Julai mmg buat aku & termasuk member2 opis (satu Sabah ok?) bizi mcm nda cukup tanah mau berlari. yeah u knw klu org2 besar dtg, semua jd kelam kabut. persiapan dewan, pentas, makanan, penginapan, pengangkutan, aturcara, mcm2 hal la.. tapi mau nda mau, semuanya kena lalui jugak kan. huh siap kena posmotem lagi oleh KP siapa yg nda bagi komitmen terbaik. seb baik aku rajin bawa si Sara, ketara jugakla aku nampak bizi sepanjang function. hehehehe

kak serimah, ana, aku, PPT, lucy = cantik2 belaka hahaha

aku tak la nampak poyo sgt kan dgn uniform tu =p

pic lain aplot nti okey!

2 comments:

  1. aku happy tau ko happy cuz.comel bah ko pakai tuh baju seraham =)

    ReplyDelete
  2. cuz..lama nya aku baru membuka ni post..thanks alwys be there when i need u. :x

    ReplyDelete