Tuesday, July 26, 2011

Sekitar Majlis Resepsi Manja & Pojie

waduhhhh punya lama banget aku nda apdet ni! janji sekadar janji. ya dan seriusnya aku sangat bizi ya~ dengan final semester lagi & tanggung kerja PA Pengarah. dem. but i'm happy after all sebab masa aku diisi sepenuh2nya. tanpa ada pembaziran waktu. cuma aku rugi masa untuk bersama dengan family, friends & by. but i believe they do understand me *Wink*

btw, 2/7/2011 ari tu (3 weeks ago!) manja selamat melangsungkan juga majlis resepsi nya..finally. and know what masa tu dia sedang mengandung 3 bulan! hehehe. syukur, syukur.. rezeki Tuhan yang tidak putus2. =)

so ini sedikit gambar masa kahwin ari tu.. tak banyak sebab banyak sdh kena upload di FB. and thanks too anyway, for those who still with me, still with this blog. see you! =)


always gojes bride =)


the make-up

pelamin



wishing tree yang comel ^^



sweet jak kan =)


gambar aku wajib dalam blog aku haha




HAVE A WONDERFUL MARRIAGE MY LOVELY SISTER & BIL.
MAY GOD BLESS U AND OUR LOVE IS ALWAYS DEEP IN HEART xoxo

1 comment:

  1. makin cantik c manja. ari tu x dpt pigi pula yg d papar. rugi eh

    ReplyDelete