Sunday, May 5, 2013

Hutang entri | 6. Aku mau kurus cepat! Fellina?

Jam menunjukkan jam 12.57am. Nda dapat tidur sebab aku minum coffee tadi. Jadi mata pun ikut icha sudah, marak-marak.

Dalam list "hutang entri" aku yang lepas, entri ni patutnya entri ke-6. Tapi malam ni aku mau jugak post entri ni sebab tiba2 aku terlalu sedar yang aku nda pandai kurus2 - nampak aktres Sepanyol cantik banget siottt!! 😭 Pinggang gitarrrr! Woweeee

Ya, produk Fellina tidak membantu langsung. I dont know where's wrong but i realized that my waist didnt reduce even an inch! Adoi. Mungkin lemak tepu kali di perut aku ni 😓

Aku memang berazam mau kurus, berat 50kg pun jadilah - means 4kgs must to kick away! Bida ba tinguk gambar sendiri sekarang ni - gumukssss!!! Huwaaa😭

Mau order tu Bengkung Moden. Mesti kasi turun berat badan ni. Mesti boleh! Kalau nda boleh jugak, kasi boleh jugak!

2 comments:

  1. Exercise bah beb. Tingkat berapa ofis ko? Start by taking the stairs. Selalu produk gitu tengok sama orang. Ada yang guna xpayah exercise pun waist tiba2 jadi gitar.

    ReplyDelete
  2. Hi All

    You can lose weight Green Coffee bean extract fat burner.
    It's 100% safe and natural. It is certified by Malaysia Government MInistry of Health.

    www.malaysiafatburner.com

    ReplyDelete