Friday, October 4, 2013

Singapore, Singapore, Singaporeeeee!

Haa tajuk entri ni menggambarkan hati aku sekarang ni. Ya ampun kepala aku sekarang ni serabut pasal nak pergi Singaporeee ja. Haruskah perkataan "e" tu dipanjang2kan? Hahaha. Tapi serius hari-hari aku memikirkan pasal trip pertama dalam sejarah ni. Sampai termimpi-mimpi mau naik train mana satu kalau mau pegi Bugis Street! Isk melampau betul.

Sekarang ni aku masih google blog orang2 yang sudah pergi USS. Satu blog tu aku minat sangat mau baca. Yang ni: feeldejavu.blogspot.com. Idea dia pasal bawa baju hujan kalau di USS sangat bernas aku rasa. Aku pun nda tefikir mau bawa baju hujan. After dia cerita in details pengalaman dia di USS, orang yang nda mau pergi mesti mau pergi. Macam begitu sekali kan. Haha.

Cerita dia dalam blog simple tapi kelakar. Trus tetibe aku pun terfikir macam ni - "nak jugak! aku nak jugak tulis entri cenggini!" Hek eleh. Dengki tul. Haha.

See.. aku yang lama sudah nda update blog tiba2 jadi rajin mau menaip pos entri. Melampau sekali lagi kan. Haha lagi.



Saja upload pic map railway MRT Singapore. Membuktikan saya nekad menghafal, tinggal bawa dollar je. Gereekk


2 comments:

  1. Print ni peta. Print instruction tempat c bibie. Konfom ko nda sesat insya allah

    ReplyDelete
  2. Print ni peta. Print instruction tempat c bibie. Konfom ko nda sesat insya allah

    ReplyDelete