Sunday, November 16, 2014

HB turun lagi :(

Stress sebab HB turun lagi ke 9.1. Mungkin sebab aku nda jaga pemakanan, minum berkafein.. Tapi macamana jugak.. Apa yang nda boleh makan, itu la yang aku selera mau telan. :(

Seriously aku kena kurang kan atau pun stop consuming kafein. Apa saja like tea, nesface, even susu pun sebenarnya membuang kebaikan iron yang aku ambik. Duh. Bilang tu nurse, kalau terdesak ko just minum air putih & jus oren saja. 


Aku rasa macam mau timpiling dia masa tu jugak.


Tapi, sekarang ni.. Aku pulak rasa macam mau timpiling diri sendiri sebab penting kan diri. Ya, aku rasa aku memang wajib berhenti ambik kafein. Kalau tidak, HB aku terus turun. Penat ba terpaksa dua minggu sekali kena review KKIA sebab HB nda naik. Lagi sandi, part yang ambik darah & menunggu turn dua jam tu di kerusi keras! Adoiiiii

So lepas ni aku mesti tahan hati ambik kafein! Let's do this Kizzy! 


Huh..


1 comment:

  1. cuba mkn buah jambu batu. InsyaAllah hb naik. x pun minum jus dia :)

    ReplyDelete