Friday, January 30, 2015

Cerita Photoshoot Pre-Wed Aqilah dan Zaidi (2/11/2014)

Masa Aqilah aka Along bagitau mau kahwin sudah, terus aku terfikir mau ambik gambar dia untuk pre-wed. Aku pernah berjanji sama dia mau shoot dia (potret) tapi nda pernah tersampai hajat.

Jadi aku decide mau ambik pic pre-wed dia & minta tolong kakak aku Along untuk mekap dia hehe .. Untuk pre-wed dorang juga, aku pakejkan sekali album Photobook. Kira rezeki dorang jugak la ni sebab aku nda minta bayaran. Consider as she is my cousin and wedding present as well. :D

Ohya lupa mau mention ba, time ni aku pregnant 4 bulan. Haha gagah juga membidik sambil bawa prop segala. Nasib baik ada assistant adik aku si Natrah. Kalau nda, sandi juga mengusung kamera & prop. Padahal location di depan rumah kampung ja pun. Hahaha.


So... ini lah beberapa hasil pic yang aku ambik.. tidak la lawa macam OP yg pro hehe jadi layan saja ye =)

*semua gambar adalah hakmilik cipta terpelihara ok*












Behind the scene :p


No comments:

Post a Comment