Sunday, September 2, 2012

Aku sudah beli set bersalin Tanamera =)

Sebenarnya sudah berbulan aku cari set bersalin yang sesuai untuk aku guna untuk berpantang nanti. Rasanya since 2 months ago,  aku memang tertarik dengan produk Tanamera ni - aku dapat info dari majalah PaMa. Since then aku selalu google pendapat orang ramai pasal produk ni  and rajin sangat masuk website dia.

Bila dah hari2 baca testi orang yang semuanya bagi respons yang best, aku pun decide mau beli produk ni. And yang specialnya, produk ni tidak dijual mana2 kedai tapi online saja. Dont know why, maybe the owner mau produk dorang ni special edition, kot. Hehehe. (memandai jak kan buat assumption sendiri :p )

Dan bila sudah hari2 juga bagi hint dengan hasben pasal set bersalin ni, masuk ja kandungan 8 bulan hasben bagi $ saku! Katanya, beli lah set bersalin tu....... Wahhhh aku pun gembira la, senang hati ba sebab 'selamat bonus aku' hehehehehe...

Seperti dijanji syarikat Tanamera ni, produk akan sampai 3 hari selepas payment. So 30/8/2012 lepas, sampai lah barang yang dinanti2 kan. Sampai rumah baru aku buka isi dalamnya. Teruja gila! Bila buka ja kotak tu, siap ada surat lagi dari admin. Hehehe. memang bagus la. Dalam surat tu tulis bagitau produk mana yang boleh aku guna sebelum bersalin. Salah satu adalah VCO. Bila baca ja khasiat VCO tu, memang nda sabar mau guna. Tapi kena simpan juga dalam hati (niat), kita guna barang2 macam ni mesti lah untuk mendapat keredhaan Ilahi semata2 =)

Dan yang paling best lagi, dorang bagi free 1 botol VCO tu! Kira aku ada 2 botol VCO la...hehehe. Free sebab sempena Hari Raya katanya. Alhamdulillah.

So, kepada bakal ibu2 mengandung dan ibu2 yang sedang mengandung sekarang, aku memang rekemen set bersalin ni. Kalau nak tahu lebih lanjut lagi, boleh baca banyak info best di laman web dorang at www.tanamera.com.my.

Safely arrived =)
Kotak nya ..
Isi kat dalam , ada 11 produk.. Yang botol2 tu dorang siap balut dengan plastik
yang boleh letup2 tu..kira menjaga supaya tak pecah =) 
Buku panduan macamana mau guna. Complete. Suka!

Minyak Kelapa Muda Dara (VCO). Sangat bagus untuk diamalkan!
#Nota untuk hasben: Thanks By sebab belanja beli set ni. Love you!  Hugs and kisses! ^^

No comments:

Post a Comment