Thursday, October 4, 2012

Eryantie, Zai and Yam datang rumah!

Rasa best dan hargai sangat bila Eryantie, Zai dan Yam datang rumah! Alasan mau lawat before aku bersalin.  Aku ingat mau masak menu udang lemak cili api (yeah my hasben favret) tapi memandangkan Eryantie alergik udang (dia msg - bulih tukar ayam ka tu) so aku decide proceed ja request dorang yang mau belanja McD. Sebab aku rasa menu tu nda sedap kalau tukar ayam *hahahah padahal malas masak!* 

Sebelum dorang datang tu, kebetulan aku cuti sebab sebelah pagi tu aku review di klinik lagi, so sebelah petang aku berabis kasi kemas bersih rumah. Adoi itu rumah kecik ja ah tapi dia punya messy.. masya Allah! Nda juga best kan kalau ada tetamu tapi keadaan rumah macam apa jak. Dekat Maghrib baru selesai semua. Alhamdulillah.. nda juga terasa malu sendiri sebab rumah kemas sudah. Hahaha.

Dorang sampai dekat 8 pm lebih sikit..  aku tau dorang mesti lewat sikit, jadi aku ada masak sayur dan telur. Alas perut sebelum melahap mekdi. *kelaparan sebenarnya / yang penting perut laki aku  *lol* 

Sampai² jak dorang, terus kasi keluar hadiah untuk baby. Adoii punya banyak baju baby kena kasi beli. comel² lagi semua. Thank you! Thank you! Susah² je u'olls ni.. (padahal di hati............. wakakaka!)

Soalan bonus: "ermm...hadiah untuk mama nya nda ka?* miahahahaa* 

Apapun, thank you guys for coming to our little home dengan mekdi dan kek Secret Recipe lagi! Insya Allah kalau aku sudah bersalin, aku mesti bagi tau kamurang ok!

Senyum2 kekenyangan sudah semua ni. Eh laki aku pun ada  juga sana? hahaha
Tengok ni hadiah untuk baby.. Tu yang sebelah kiri tu kena buat ala² kek gitu. Tapi itu kasut sama sepit baju la paling comel! Yang nda tahan juga, warna² ORENJ TETAP ADA HOKEY! Semua pun comel la ba!
Thanks u ladies! Love u all! *Itu cerita pilipin di tivi tu ah.. 

2 comments:

  1. Anything for u beb! Tapi mestikah mention tu cerita vampire ko tu? Huh!

    ReplyDelete
  2. Hahaha itu cerita fav ! Mau abis sdh ni minggu ..sob sob sob
    Seb baik ada cerita adam dan hawa kan hehe

    ReplyDelete