Monday, December 31, 2012

Hari ini hari terakhir 2012.

Cepatnya masa berlalu! Nda terasa pun semuanya macam sepantas kilat, macam baru semalam aku kahwin *wiwittt!*, macam baru semalam aku bersalin *iyaa baaa*, macam baru semalam...macam2 lah! Huh...

Apa lagi mau dicakap. Semua pun sama saja macam tahun2 lepas. Yang penting, hati dan akal kita. Adakah semakin matang atau semakin susut? Sebab tu wujudnya AZAM.

Jadi apa azam 2013?

Aku cuma mau jadi individu yang lebih baik, luang masa dalam ibadah- sebab aku rasa aku lalai dalam beberapa2 tahun lepas! Dan aku harap juga kerjaya dan prestasi aku semakin bagus dan bagus lagi!

Ohya, Februari 2013 aku akan mula ikut kelas menjahit. Pheewwiitttt untuk diri sendiri. haha!

Kepada semua pembaca blog aku yang sweet2, wish u all the bestest for year ahead dan semoga semakin berjaya dan berjaya lagi. Dan jangan lupa Tuhan yang satu :)

Note: Praying Ghazza will be free from Damn Israel.

1 comment:

  1. salam pekenalan dari umi .. jalan2 cari pengalaman bersalin terjumpa blog dear ..best blog dear nie ..harap baby n dear chat2 selalu (^_^)..selamata tahun baru!!

    ReplyDelete