Tuesday, December 28, 2010

oii stalker!!! *&%^@*#&#*&* kau!!

semalam aku balik lewat dr opis.. sorang-sorang. bukan aku mengharapkan APC* pun tahun ni, tidak sama sekali. cuma mmg menghabiskan kerja tertunggak. alasan. okey, aku terima. tapi siyes, blog opis pun kena apdet jugak ba.

kereta paking jauh skit dr lif opis. 3 minit berjalan kaki. jauh ke mcm tu? jauh weyy...pakai kasut tinggi ba..ingat senang ka berjalan laju dengan kasut setinggi 3-4 inci? try la.

sampai kereta, aku duduk sekejap smbil panaskan injin kereta. pastu tiba² aku rasa mcm ada samting terjerat di celah gigi. ni mesti cebisan sayur sawi time aku makan tadi ni. jadi, aku pun mulakan operasi penghilangan ketidakselesaan tu. buka mulut seluasnyaaa.... okey, selesai!

tiba-tiba, aku ternampak seseorang berada dalam kereta berwarna biru yg mmg sedia paking di depan sikit..mcm sedang tgk2 ke arah aku. jadi???!! selama beberapa minit operasi tadi, dia nampak la??? muka aku mcm panas. bikin malu saja!!! aku masuk gear 1 dan jalan terus!

tidakkkkkkkk!!

dia tu bekas boifren aku okey! binawey betol!!

*APC=Anugerah Pekerja Cemerlang

13 comments:

  1. haha.. laen kali puh kiri puh kanan baru wak operation.. haha~

    ReplyDelete
  2. hahahah! ini lawak! :p btw nice blog. :)

    ReplyDelete
  3. ada ja bah aktiviti tekantoi c kizzy ni bha lucu

    ReplyDelete
  4. gahhaaha.apa punya stalker daa.kantoii

    ReplyDelete
  5. takiya genji~ hahaha mmg sdh tgk kiri kanan atas bawah..nda sangka antara kanan dan atas tu pulak yang terlepas pandang lol

    ReplyDelete
  6. aima~ huhu sed! nekstaim mau ks kantoi org pulak la haha!

    ReplyDelete
  7. nub~ stalker bukan sebarang stalker..bekas boifren lagi hahaha

    ReplyDelete
  8. alamak..spoil beb!!!

    dpn ex-boyfren mesti kontrol ayu secukupnya

    ReplyDelete
  9. belle~ mmg pon. ptt tunjukkan sy ni "strong enuf" wpun dia banned sy dr idup dia. hehee

    ReplyDelete
  10. wuahahahahahaha. ngah......hahahaa

    ReplyDelete