Friday, June 3, 2011

Refresh I - harijadi saya wif mami & housewarming!

OH EM GEE! siyes lama gilak aku nda buka blog ni bah. huh! macam mau diketuk2 kepala ni sebab 'terpesong' daripada blog line. chett!

dan bila blog-walking tadi, waaaahhhhhhhhhhhhhhhh :O :O :O aku sangat ketinggalan mau membaca blog orang =.='

apapun alasannya, aku tetap mau refresh back to my big day - birthdays and housewarming! yayy! soo happy o itu time. bulih repeat ka? hehehe..

10/5/2011. was my birthday & my mom's too. and the same date, i had my KPSL exam. wah so pack oh! memang penat + agak tension sedikit sebab mana mau exam, mana lagi mau kemas rumah baru, dan nasib baik family aku tolong masak ok. kalau nda, cater la jawabnya. chet, mcm banyak duit. LOL

indeed, i was so thankful to my family, yg sangat banyak membantu and meng-sponser kan sedikit barang2. hehe. and of course my Bby.. u were such wonderful man i ever had! kalau dia tiada, mesti aku dead. LOL


jom jom tgk gambar!!



ahli majlis. =)



my sisters~




celebrating with family and BGF!



love this scene! miahahahaa



it's a blessed being surrounded by lovely family and friends. and with the beloved one. =)


HAPPY BIRTHDAY, KIZZY! i turned to 29 already! ^_^

3 comments:

  1. dah sebulan birthday, baru kau update, kizzy????

    ReplyDelete
  2. sist belle~ tak la sgt teruk kan. at least update. wahahaha!


    aima~ ngeheee bizi yang tidak blh dielakkan ;p
    *jeles kau selalu apdet blog miehehee

    ReplyDelete