Monday, November 14, 2011

11-12 Nov 2011 l weddings l happy!

11 November 2011, Jumaat.

Zai nikah! Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Dengan sekali lafaz, Zai sudah sah jadi isteri Kucai. masa tu sebak sikit sebab macam nda percaya jak Zai dan Kucai akhirnya menjadi pasangan yang sah di sisi Allah swt selepas melalui bermatcham-matcham aral, ada yang menegak, ada yang melintang, ada yang menentang arus. matcham2 kan.

Yang bestnya, kami sentiasa ada di sisi dia bila-bila yang dia perlukan. Sehingga lah ke saat dia dilepaskan ke tangan suaminya. Alhamdulillah, alhamdulillah. Ya Allah! Suara kami tidak putus2 melaungkan kesyukuran!

Benar, Tuhan itu kan sentiasa mendengar doa hambaNya yang ikhlas dan jujur. Aku percaya Zai & Kucai tergolong dalam hambaNya yang ini. =) Semoga Allah sentiasa merahmati kalian berdua ya? ^^ Aminnnn!


12 November 2011, Sabtu.

Wwahhh tarikh ni memang bersejarah buat aku sebab dua majlis perkahwinan untuk dua orang sahabat dibuat pada masa yang sama! jadi matcham mana mau attend kedua-dua majlis ni? aku dapat ok! hahahaha! jadi Superwoman aku hari tu, dan si By jadi Supirman la jawabnya! lolll

Serius pada mulanya aku bingung, macam mana di pikirin mau urus masa, last2.... let's time decided it! hantam sajalah! and thankful i (we) made it !

Aku bersyukur akhirnya dua sahabat aku menjadi isteri kepada yang dicintai sepenuh hati. Semoga perkahwinan kamu sentiasa dihujani kasih sayang, dilimpahi rezeki, diikatkan kesetiaan, dan dirahmati Tuhan. Insya Allah. Amin.


Gambar-gambar l Happy-happy!

jom tengok gambar! wajib kan..... hehehe

baru sampai + peace = cool je.. perghhh

gembira + debar nih

fav ni

pijut & I

Eryantie & I & Sara


obviously aku adalah si tukang ambik gambar

obviously aku ada di sini lol

teruja

ni pun fav!!

gojes2 semua ni


Zai boleh senyum lagi sebelum akad . Cayaalaaa!

Sah!

ambil berkat hehehehehehe

babe, i heart you =)

HELLO, WE WERE YSKL STUDENTS!!! bestx1000000!! wakakaka

fav jugak ni ! hehe

inilah..tukang repot semesta. setiap detik. setiap masa. walau pun tengah makan. kan mahu setiap hari sayang.... kekekekekek (Thanks Eryantie for this shot. Amrin will be thanking u too. kah3! )

* ohya, semua gambar adalah hasil tangkapan Eryantie, Pijut dan Sara. Thanks girls! xoxo

**dan oppssss...gambar Marney kahwin akan di muat naik blog seterusnya. tunggu ok!

2 comments:

  1. Ko tnya mna gmbr ko d blog aku kan...mcmn mau upload klu skit jak ada. Aku tggu kmurang dgn cam canggih yg upload. Hahaha bole ko crop gmbr blur kita yg Yam amik tu. Lolll.

    Ehem...xckup ka promote gmbr aku tu d fb. Ni d blog pn mo upload apa cer. Kmurang jak tu excited.

    ReplyDelete
  2. hahaha gambar ko kan paling cekci! ngeh3

    ReplyDelete