Friday, November 11, 2011

Hari ni Zai nikah l 11.11.11

Excited terlebey sebab hari ni Zai nikahhhhh!! wahahaha. well, mcm biasa, kawan2 gf dia memang selalu over acting - esp si Eryantie. aku ter-influence la ni. =.=' lol

Hari ni aku cuti. Sebab aku mau saksikan sendiri moment-moment Zai menjadi isteri yang sah kepada kawan kami juga - si Kucai. oh ya, Zai ada tempah cheese kek hasil tangan adik aku Manja, so awal pagi lagi tadi aku sudah pergi rumah dia hantar keks tu.

Jam 3 petang, di Masjid Negeri Sembulan dia akan bernikah. Aku tiada apa-apa lagi mau cakap sebab terlalu gembira dan teruja. Dan dari dulu lagi, doa aku dan kawan-kawan lain tidak pernah putus untuk mendoakan kebahagiaan dia dunia dan akhirat. Insya Allah, segala perancangan majlis akan berjalan lancar dan diberkati Allah SWT jua.

*chehhh..tiba2 mau upload pic jugak. lol.

masa ni aku ambik gambar dorang untuk outdoor e-day (my fav pic sebenarnya hehe)

on their e-day 11.2.2011

- ni masa Majlis Hantar Berian aku tu ari :)

#untuk Zai & Kucai, aku doakan semoga kamu berdua beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat, dapat anak-anak yang comel & soleh solehah =) , gembira sepanjang perkahwinan dan sentiasa dilindungi Allah SWT. Amin..

lots of loves & hugss

4 comments: