Monday, January 9, 2012

contest untuk bloggers l tapi sudah limpas... huhuh

"Saya tau ramai suka dengan contest contest ni. Tapi saya lagi tau yang tak semua orang suka contest yang perlu suruh orang like like ni. Jadi saya buat syarat baru. Tak perlu email gambar kepada saya. Cuma perlu tulis satu entri dan emailkan kepada saya link nya. Sebab kalau saya ada contest macam tu pon saya malas nak masuk. Malu kang takde orang nak like macam mana? haha."


Huhu kecewa wei bila bukak entri ni dan baca sampai ke bawah - tarikh tutup sudah limpas!

Macamana aku boleh terlepas pandang ni? Tiada rezeki la ba kan. =(

Tapi apapun, aku tetap mau karang jugak tentang satu entri di blog dia. And actually semua post dia memang best² sebab gambar² dia memang gila awesome. Could i pick all?

NO.

Ok.  Jujurnya, aku suka 1 gambar ni. Jadi dengan gigihnya aku cari entrinya di setiap page blog. Tapi nda tau ni, aku nda jumpa² entri nya. Selepas setengah jam mencari (ok nda cukup usaha mencari),aku tetap nda jumpa hehehehehe.

Memandangkan masa nda begitu mengizinkan (bos sudah balik² tanya kerja yang disuruh - hahaha) jadi aku teruskan saja la komentar aku pasal gambar tu. Pendek jak.

***
***
***
***
***

"Perasaan mereka sangat jujur. Tuhan menjadi saksi ketelusan hati mereka."

 Entri ni di sini. Gambar nombor 58. 

No comments:

Post a Comment