Thursday, January 26, 2012

perihal hasben aku I

tengah-tengah aku layan cenel 701 AXN tadi, tiba² hasben p tukar mode "CD/DVD" then kasi masuk cd RAMBO. aku terkulat² sekejap. blur.

"napa by p tukar tu? saya mau tgk tv baaa.." aku mula muncung muncing.

"syg tgk la tu cd Jumanji di pc. by mau tgk ni sekejap. kalau bukan Rambo, cerita Steven Seagal." selamba ja dia menjawab. aku yang like "jumanji? bila masa aku mau tgk jumanji ni??"

"huhu..baru jak org mau tgk CSI Miami. putung stim o by ni." aku kasi up lagi muncung.

nda juga dia peduli. diam-diam ja dia sambil mula layan cerita Rambo dia.

tiba-tiba dia bangun, masuk bilik, ambik tilam single & bantal. aku tengok jak aksi² dia heret tu tilam pi depan tivi. chewaaahhhh bukan kemain lagi, layan abis cerita laki aku ni. kata hati aku ja la.

terus aku macam bagi 'warning': "haaaaaaaa...sudah ambik tu, pandai la kasi simpan balik di bilik ah..." siap aku buat muka lagi.

selamba jak dia jawab : "alaaaa....ada juga ba tukang simpan."

sabar ja la!! mau marah pun nda jadi marah. nasib baik syurga di tapak kaki suami!!

kekekekekkekekeke





5 comments:

  1. Ohoo layan Jumanji la kan diam2 sna. Nasib Amrin bocor rahsia. LOL. Ya ya, dilayan tu perangai sbb syurga kan. Just like aku kena suru layan my mom yg tba2 tgh mlm suru scrub kaki dia. For now, sanalah syurga aku kan. Ngeh.

    ReplyDelete
  2. hehhe 4 d time being, mama mu la syorga mu, nti sdh berhasben, tmbh lagi syorga mu. hehe

    ReplyDelete
  3. join sekali bah cuz..siok juga tu smbil minum milo panas =)

    ReplyDelete
  4. cuz, heheh aku bukak pc ja :D

    seram tgk crita rambo tu heheh

    ReplyDelete
  5. jgn kuat merajuk c mummy..nnt baby terikut....

    ReplyDelete