Friday, May 11, 2012

10 Mei 2012 l 3o tahun

Walaupun aku post ni lambat sehari selepas birthday aku, tetap jugak mau post ba. hehehe.

Semalam, genap sudah umur 30 tahun. Jadi perasaan mau sambut tu macam perasaan "kakak-kakak" sudah. hahaha. Rasa macam "nda payahlah excited sangat"...  kih3. Nda macam tahun sebelum ni, memang excited ba, tapi tahun ni.. macam mula hambar. Don't know why.

Aku pikir hari ulang tahun ni, macam hari² biasa kunuk. Tapi nda sangka, awal pagi sampai opis, kawan² opis sudah ready tunggu aku. Hehehee. Rasa blushing pun ada *lol* sebab nda expect apa² pun.

Memandangkan busy sepanjang masa dengan jadi PA Pengarah sementara waktu, terpaksa la "celebration party" tangguh waktu lunch. Bila sampai lunch, waisehhhh...rupanya ada cheese kek ba - homemade lagi. Sponsored  by Nurul. hehe tengkiu tengkiu =)

Tengahari tu memang riuh gila la. Siap ada lagi yang sanggup cari kod pakai piano 'birthday song" dalam ipad, nyanyi ramai², tiada lilin - kena paksa tiup api dari mancis alibaba la, siap main suap² lagi ... haha =.='   adoii macam² peel member² ni. Pening  kepala akak ok. Sabar sijalah melayan perangai adik². Hahahaha

Jom layan gambar!

Tu si Izzal siap tekan² 'piano' lagu harijadi - sakit perut aku ketawa terkekekek

Pisau tu basar ok. 
Mesti cakap ni: "Kek ini ditaja oleh adik Nurul. Thanks yee" 
Inilah tuan sponser kek tu - adik Nurul =) siap kasi suap² lagi hahaha
ready -ready nyanyi lagu birthday ;p

Semua ni berpakat ni


Kek Cheese yang sedap - home made. love it!
 *Mau plan dulu celebrate birthday dengan kawan² BFF lain - mcm tahun2 lepas tu *wink*
c.c: Eryantie, Zai, Daia, Yam etc. hehehe 

6 comments:

  1. Happy birthday sister. Aku harap ada ko dpt msg aku tu ah. Aku tau ko bz psl tu xda reply. Hihi. Bah mari plan kita cpt2 sebelum bz atur baby shower ko nnt.

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday..aku pun ada twitt jg tu..kahkah nda mau tinggal!! Insyaallah birthday tahun dpn akan diceriakan dngn kehadiran anak tersayang Amin!!

    ReplyDelete
  3. happy belated betday pren... semoga panjang umur dan murah rezeki... amin... :)

    ReplyDelete
  4. happy belated birthday..~~yaarr
    ****May this year bring with it all the success and fulfillment your heart desires.:) amin

    ReplyDelete
  5. Er, uik xdpt ba msg ko. Masuk p celcom kan. Thanks babe!! ok nti kita atur ah =)

    Aima, bahaaa...nda aku nmpk itu twit ko tau.. huhu. Masalah teknologi aku ni.. thanks aima!! Amin!

    ReplyDelete
  6. Man, thanks pren.... amin :)

    Cody, thank you! Amin ...:)

    ReplyDelete