Thursday, May 31, 2012

Alahaii comelnya baju² baby! =)

Dalam minggu ni jak, dua kali aku shopping baju baby di 1Borneo. Sebab sekarang ni ada Baby Fair di sana. Dah macam Sogo aku tgk 1Borneo tu. Sana sini tampal sale yang gila². Seb baik aku sudah lama pencen "bershopping" untuk diri sendiri. (eh betul ke? wakakaka)

Cerita pasal baju baby yang aku beli tu, semua murah² belaka, dengan jenama yang bagus.. aku rasa lah hehe. Paling mahal pun RM19.00. Paling murah RM7.00! Untung kan? Hehe. Bila sampai rumah tadi, aku kira balik dah berapa banyak baju yang sudah dibeli, semua ada 11 helai. Ermmm cukup ka tu? Aku rasa macam nda cukup tapi hasben cakap: Cukup la tu... Aku: Erk....ok .... (Tak mau banyak cakap, sebab dia yang keluar duit. Hahaha)

Hasben ada tegur jugak kenapa beli semua baju baby tu untuk baby boy, dia kata lagi karang dapat rezeki baby girl susah lagi nak beli lain. Aku selamba ja cakap: ala..boleh ba kalau baby girl jugak pakai baju baby boy. Nda apa² jugak, ok tu.. - *Padahal dalam hati, susah hati jugak kekekek

Lepas ni, aku cadang mau beli barang² keperluan asas yang lain. Tapi kena tunggu gaji yang akan datang la pulak. Karang nda berasap dapur kami gara² membeli barang baby sekaligus hehehe.

Nampak macam sikit ja kan ? 

Comellllllllllll betul seluar ni. Ada poket kiri kanan lagi tu.
Cuba imagine kalau baby dapat kasi masuk tangan dia dalam poket tu. hehehhee

Ketara sangat ke aku konfiden dapat baby boy? tak kan? Hehehe


Besok aku review doctor KKIA di Tuaran untuk scan baby.. so maybe tomorrow we will know what gender my baby is! Surpriseeeeeee ^^

9 comments:

  1. Iyaa semuaaa comel2! Excited kan cuz

    ReplyDelete
  2. hehhehehehe.....bingungkan mo pilih mn.....

    ReplyDelete
  3. bj mickey mouse tu sama dngn baju danish n daniel..wii.. kz nda payah la beli banyak2 bah..cepat besar bah baby..kalu baby lahir besar lg lah..mcm tiap-tiap bulan tu renew baju.. syg nda tepakai baju

    ReplyDelete
  4. Ko beli jak yg besar2 sikit...jadi dapat pakai lama. Jadi bila kunun ko mo angkut aku membeli terbelah ni? Mau berjalan suda aku minggu depan. Ka ko mo suru aku membeli sma si Ernie. Hoho.

    ReplyDelete
  5. kizzy...comel la kan baju baby..eeeee....geram sgt.aku tak beli lg apa-apa ni.kecut pulak bila fikir.huhuhuh...

    ReplyDelete
  6. Cuz, ya ba..excited. seb baik ada Baby Fair, klu nda, terbang juga beratus ba.. huhu

    Izan, bingung sebab blm tau gender lagik.. klu tau sdh, senang skit =)

    ReplyDelete
  7. Aima, haha sama ka? hehe. aku beli yg 3-6 mths, teda aku beli yg new born. family aku sdh pesan awal2 jg tu =)

    ReplyDelete
  8. Er, huhu itulaini.... ko punya ipar tu mcm x mau ja aku p beli sendiri. mau jg dia ikut p shopping huhu... =.='


    Daia, cumil kan...bahaaaa ko tahun depan tu =p


    Angah, hehe hg takpa, dah ada pengalaman 1st baby.

    ReplyDelete